Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dünyanın En Pahalı 10 Otomobili (2017)
#1
Bomb 
10. Koenigsegg Regera - 1,9 milyon dolar

KOENIGSEGG.COM

Christian von Koenigsegg bugün dünyadaki en vizyoner özel inşaat şirketi olabilir. Kreasyonları derinden kişisel ve inkar edilemez biçimde çığır açan yeniliklerdir. Dünyadaki en pahalı otomobillerin çoğunun fiyatı her müşterinin talep ettiği karmaşıklığa uyacak değişiklikler. Regera, 1,100 beygir gücünü pompalayan 5.0 litrelik bir ikiz turbo V8'in çevresinde inşa edilmiştir. Aktarma organının geriye kalan kısmı, normdan mükemmel bir ayrılma: Regera, Koenigsegg Direct Drive sistemi diye adlandırılan bir şeyi kullanıyor; burada küçük, kranka monte edilmiş bir elektrik motoru, hidrolik bir kuplajla motora bağlanmış ve bir fırlatma motoru olarak görev yapıyor.
Ardından, arkadaki tekerleklerin her birine 700 beygir gücü civarında kendi elektrik motoru atanır. Kapıyı açıkken hattan uzakta olan Regera tamamen elektrikli bir araçtır. Hidrolik kaplin kapandığında, küçük elektrik motoru tork eğrisinin alt kısmını doldurur. Otomobilin pek az yeniliği, Koenigsegg'in tahrik sistemi kadar çok imreniyor ve bu da fahiş maliyetin yalnızca bir bölümünü oluşturuyor. 

9. Ferrari LaFerrari Aperta - 2.2 milyon dolar

GETTY IMAGES

Ferrari LaFerrari, yeni bir Lamborghini Veneno ve McLaren P1 ile zemini paylaşmak zorunda kalmasına rağmen, 2013 Cenevre Otomobil Fuarı'nda ilk kez piyasaya çıktı. 217 mil / saat hızına sahiptir, Maranello'daki performansa ezilir ve 0 saniyeden 60 saniyeye iner. 
Geçen yılki Paris Otomobil Fuarı'nda sergilenen Ferrari LaFerrari Aperta, şimdiye kadar yapılmış en hızlı üretim Ferrari'nin açık üstü versiyonu. Kelimenin tam anlamıyla "açık" anlamında, Aperta, 2013'te ilk kez satıldığında veya birer tane 1 milyon dolarlık bir şekilde birkaç önemli yolla pahalı olan sabitten farklıdır.
Aperta, 1.000 beygir gücü yaratmak için aynı devrimci aktarma organını kullanıyor: orta raflı 6.3 litrelik Ferrari F140 V12, Formula 1 otomobilinden alınan HY-KERS kinetik enerji geri kazanma sistemiyle birleşti. Ancak, bir çatının olmaması ve hafif bir ağırlık artışı, arabada bazı kritik değişiklikler talep etti: Aperta'nın, downforce'leri artırmak için daha öne çıkan bir hava barajı var, radyatörleri, hava akımı boyunca gövde yerine alt gövde ve kabin arkasındaki sıkıştırmayı azaltmak için her bir ön cam a sütununun üst köşesine L-şeklinde bir kama entegre edilmiştir. Ferrari'nin "Kelebek" kapıları biraz farklı açıyla açtığı şey. Ayrıca, gözden geçirilmiş tekerlek kemerleri arayın.

8. McLaren P1 GTR - 2.59 milyon dolar

GETTY IMAGES

Tamam, McLaren P1 GTR artık piyasada değil ve McLaren işlerden sattığı için sadece 35'li yıllardan beri satılmadığı için başlamak mümkün değildi. Ayrıca sadece tekerlekli bir otomobil. Bu faktörlerin GTR'yi çekişmeden alacağını düşünürdünüz. Öyle değil! Bir palet arabası hala bir arabadır ve bu bir güzelliktir. McLaren tarafından Le Mans'taki McLaren'in kazanmasının 20. yıldönümü kutlaması olarak inşa edilen ve McLaren Özel İşlemler departmanı tarafından idare edilen P1 GTR, yalnızca 1,9 milyon sterlin olarak pound cinsinden satıldı. 
1.000 beygir gücü P1 GTR, dünyanın en pahalı otomobillerinden biridir çünkü bir McLaren'dir ve çok özel bir üründür. Ciddi P1 yol arabasından koparılmış bir hibrid sürücü sunuyor ve çeşitli şekillerde farklı. P1'in, e-mod, normal, spor, parkur ve yarış gibi çeşitli sürüş programlarının yanı sıra tümüyle bir "artırma" ve Anlık Güç Yardım Sistemi düğmesi) bulunan GTR'nin bir dizi seçenekleri vardır . Yarışa hazır süspansiyonda sabit sürüş yüksekliği, sürüklenme azaltma sistemi kurabilen sabit bir arka kanat kapasitesi ve özel olarak tasarlanmış egzoz sistemi var. Yüksek sonda 225 mil hızla ilerliyor ve 2.4 saniyede 0-60 arası gidiyor.   

7. Bugatti Chiron - 2,90 milyon dolar [GÜNCELLENMİŞ]

BUGATTI.COM

Efsane olduğu gibi, eski VW Çar Ferdinand Piech, Bugatti'nin dünyanın en hızlı otomobilini yapmasını istediğinde, Mulsanne'daki beynler, 268 mil gülünç yol kat eden otomotiv mühendisliği ile havacılık çarpışmasının havai bir örneği olan Veyron'ı canlandırdı. W-16, 1,001 beygir gücü motoru maliyeti 1,5 milyon dolara yükseltti ve dört turbo süpürgeyi en modern motorlardan daha yüksek sesle çaldı. 
Şimdi, dünyadaki en pahalı otomobillerden biri olan Veyron-gitti. Onun yerine, Bugatti Chiron, daha pahalı bir Bugatti. Ayrıca hızlı, daha gelişmiş ve daha güçlü Veyron , Chiron benzer dört turbo W-16 8.0 litrelik motora sahiptir, ancak çıkış şimdi kadar tinkered ve futzed etmiştir 1.500 beygir-300 hatta Süper Sport fazla , Veyron'un en hızlı modeli. Chiron'un en üst hızı yolda sadece 261 mil ile sınırlıydı; gerçek yüksek hızının henüz test edilmediği bildirildi. Ancak zenginler ve serseri işareti koymak için sıraya giriyor.
Chiron'ı dünyanın en pahalı otomobillerinden biri yapan şey nedir? Bu bir Bugatti, bir atölyede el yapımıdır ve kimse onun adını telaffuz etmeyi kabul edemez.

6. Pagani Huayra BC - 2,8 milyon dolar

PAGANI.COM

Pagani Huayra'nın daha aşırı olabileceğini düşünmeyen aranızda olanlar için şimdiye kadar yapılmış en pahalı Pagani olan Huayra BC'yi vereceğiz. BC, dünyadaki en iyi Ferraris koleksiyonlarından birine sahip olabilecek bir İtalyan yatırımcısı olan Benny Caiola'nın temsilcisidir. Caiola, Horacio Pagani'nin en eski arkadaşlarından ve akıl hocalarından biriydi ve bu araba, Pagani'nin detaya daha da zihinsel seviyelere saplantılı yaklaşımını getirdi.
BC, "taban" Huayra gibi görünüyor ve ses çıkarıyor: Motor hala AMG kaynaklı ve Pagani'nin şeytani alışveriş ganimetleri tarafından ayarlanmış olan 6.0 litre V-12 bi-turbo olarak 790 beygir gücü ve 811 lb-ft tork. Bu sihirbazın tamamı, Le Mans prototip programı vasıtasıyla geliştirilen tripod tahrik milleri vasıtasıyla yedi ileri Xtrac iletim yoluyla arka tekerleklere gönderilir. Anladım? Şanzımanın kendisi elektro-hidrolik harekete geçirme ve karbon-fiber senkronizatörler tarafından kontrol edilir. Pagani, şimdiye kadar karbon fiber için aç.
BC, gezegende Huarya'yı gezdirmek için birçok yoldan sadece bir tanesidir: Bu dinamik iletimdeki her vardiya, standart Huayra 150 milisaniyeden BC 75'e kadar ayarlanmıştır. Bu, hızlı bir geçiş zamanı alıyor ve yarı yarıya fırlatıyor.

5. Ferrari Pininfarina Sergio - 3 milyon dolar

İYI ODUN

Bu saçma Ferrari'lerin sadece altısı şimdiye kadar yapılmıştı. Çok pahalı Ferrari Pininfarina Sergio, öldüğü yıl Pininfarina'nın kurucusunun ünlü oğluyla saygı içinde yaratıldı. Aslen 2013'te konsept otomobil olarak sunulan Sergio, Ferrari'yi, Ferrari 458 Spider'ı temel alan bir altı otomobil üretimini yeşil-ışıkla yakalayacak kadar büyüdü.
El yapımı Sergio, tamamen karbon fiber bir çerçeve sayesinde, daha önce halen benzeri 458'den 330 libre daha hafiftir. İki kollu bir konfigürasyonda düzenlenmiş olan açık hava konseptini daha da ileri götürür. Ferrari 458 Spider'ın tavanı yoktu Sergio'nun çatısı, yan camları ve ön camı yoktu. Bu, doğal olarak çıkartılan 4.5 litrelik F136F V-8 motorunun gücünü-aynı olanın 458 Örümceği'ni-daha da kuvvetli kıldığını ortaya koyuyor. 

4. Aston Martin Valkyrie - 3 milyon dolar 

ASTON MARTIN

Aston Martin Valkyrie için henüz açıklanmış bir fiyat yok. Ancak güvenilir bir kaynak, 3 milyon doları koyarsak haklı olacağımızı söyledi. Yakın zamana kadar Aston Martin-Red Bull AM-RB 001 olarak bilinen bu otomobil, Aston Martin'in vizyon sahibi yeni başkan Andy Palmer'ı bir araya getiriyor ve Andy Palmer, Aston Martin'i yeni bir ödeme gücü ve alaka düzeyi ile başlatmıştır. katil arabalar. Valkrie, herkesin en katil arabasıdır. 
Palmer ve Red Bull RAcing'in Adrian Newey ve Christian Horner arabayı bir bardaki bir bardak üzerinde kurmayı kabul etti (gerçek hikaye). Bu nedenle ortaklık Aston ve Red Bull'un Formula 1'deki çok yıllı üstünlüğünden büyük ölçüde sorumlu olan aerodinamikçi olan Red Bull Racing'in Newey'inde doğdu. Newey ve Aston Martin, şasideki hava kanallarını Valkyrie için havada dinamik bir düzen icat etti ve bir kanat yardımı olmadan downforce oluşturdu. 
Motor, Cosworth tarafından çerçeveye uyarlanmış 6.5 litrelik, doğal olarak aspire edilen V-12 olacak ve sihirli 1: 1 güç / ağırlık oranını elde etmek için yapılmıştır. 
Valkyrie, sıra dışı süper arabalar için bir araba değil. Marcel Reichman , Aston Martin'in tasarımcısı, motorla birlikte kurulan bir Rimac-yapılı hibrid pil sistemi bulunan otomobilin yaklaşık 1.000 beygir gücü üreteceğini belirtti. 

3. Lamborghini Veneno Roadster - 3,3 milyon dolar

LAMBORGHINI

Veneno Roadster bugün yolda en pahalı üretim Lamborghini. Aslında, Veneno'nun coupe versiyonundan 500.000 dolar daha pahalı. Başınızın üstünde biraz daha az çatı için çok para var.
3 milyon doların kuzeyindeki bir maliyeti nasıl açıklayabilirsin? Bu açık üst iki kişilikten birine bakın. Monoque, LP700-4 Aventador'dan kaldırıldı, ancak karbon fiberden yapıldı. Bunun üstünde, yedi vitesli tek debriyajlı ISR otomatikleştirilmiş manuel şanzımanlı 740 beygirli, 6.5-litrelik bir V-12 vidalı - aynı Veneno coupe'de bulundu. Zahmetli bir iletimdir ve birisi meraklılar arasında çok fazla ısınır. Araba içinde özel bir jet paylaşımından daha fazla ücret alanlar varsa, iletim o yer olacaktı. Veneno'nun yaylı kısmı, push-rod ile harekete geçirilen bir süspansiyon üzerine yerleştirilir ve tam dört tekerden çekiş sistemiyle tahrik olmasına rağmen, bu karbon fiber gemin toplam kuru ağırlığı sadece 3,285 pound'dur.

2. Lykan HyperSport - 3.4 milyon dolar

KARIM JAAFAR / GETTY IMAGES

W Motors tarafından inşa edilen Lykan HyperPport, yasal olarak ilk Arap süper otomobilidir. Bunu biliyoruz çünkü W Motors Lübnan'da bulunuyor, ayrıca HyperSport'un gömülü mücevherleri olan farlara sahip ilk otomobil olduğu düşünülüyor. Titanyum LED bıçaklar toplamda 420 15 karat pırlantaya sahiptir. Bununla birlikte, Lykan'a göre, alıcılar yakut, pırlanta, sarı elmas ve safir seçti.
Arabanın geri kalanı? İnce. Arka tekerlekler üzerinden yaklaşık 780 beygir gücü patlayan orta-arka, twin-turbo 3.8-litrelik düz-altı boksör ile destekleniyor. 2,8 saniyede 0-62 ve 240 mil / saat kabarcıklı bir üst hızı vardır. 
Fakat gerçekten: Farlar 240 adet 15 karatlık elmasla üretiliyor. Ve bunu dünyanın en pahalı otomobillerinden biri yapar.

1. McLaren P1 LM - 3.7 milyon dolar

İYI ODUN

McLaren P1 LM, 2017'de dünyanın en pahalı otomobilidir. Yapabildiğiniz için devam edin ve itiraz edin. Ancak önce uyarıları dikkate alalım: McLaren aslında bu arabayı inşa etmedi. Orijinal P1'i inşa ettiler, daha sonra P1'i özenle yeniden inşa eden Lanzante Motorsports tarafından satın alındı ve neredeyse mükemmel bir supercar'ı bir gün tüm insanlığın taçlandıran bir başarısı olarak hatırlayacak kesin bir sanat eserine dönüştürdü. 
McLaren P1 GTR [yukarıya bakın] ve hikaye edilen McLaren F1 yol otomobilinden ipuçları alır. F1 gibi, LM'de motor bölmesinde altın kaplama vardır. Altının çevrelediği motor 3.8 litrelik ikiz turbo V-8'dir. Motor ve arka tekerlekler arasında dağılmış olan üç elektrikli motor ile birleşen, P1 LM kahramanca bir 1000 beygir gücü üretir.
Bu ayrıntılar, yüksek güç standartlarına sahip bu listede yer alan bir arabayı ayırt edemez. Lanzante kendini ne kadar akıllı olduğu konusunda ikna ediyor. Aerodinamik yolda canlanıyor. Değiştirilmiş bir arka kanat ve büyütülmüş ön splitter, P1 GTR üzerinde inanılmaz bir yüzde 40'lık bir artış sağlayan dalış planlarıyla birleşiyor. 


Alıntıdır. Çeviri google translate.
Ara
Cevapla
#2
Arabalar efsane :')
Ara
Cevapla
#3
Bizde volvo alacağımız günün hayalini kuralım LoL
Ara
Cevapla
#4
Bizde daha volvo hayali kuralim
Ara
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

tesettür elbise ehliyet sınav soruları dini forum islami sohbet İlluminati ve Masonluk instagram takipçi satın al İstanbul Evden Eve Nakliyat
Hakkımızda
    Forumdervis.com © 2013 - 2018

Forumdervis

Türkiyenin en güncel forum sitesi